30 січня відбувся реліз екшену Marvel’s Spider-Man 2 на PC. Геймери практично одноголосно назвали цей порт найгіршим серед усіх ігор Sony.
У PC-версії гри було виявлено багато технічних проблем, а через високі системні вимоги та погану оптимізацію її практично неможливо проходити на слабких і середніх комп’ютерах. Однак при детальному розгляді екшену з’ясувалося, що не все так погано, і в нової версії Marvel’s Spider-Man 2 є навіть переваги в порівнянні з грою на PS5.
Канал ElAnalistaDeBits опублікував детальний розбір PC-порту Marvel’s Spider-Man 2, в якому порівняв його з версією для PS5.
На думку автора, у комп’ютерній версії було значно поліпшено якість трасування променів. Це помітно по більшій кількості тіней, а також затіненню довкілля і високоякісним відображенням. Дальність промальовування також вища на PC, ніж у консольній версії, а реконструкція променів (Ray Reconstruction) додатково покращує вигляд деяких відображень і тіней.
Аналіз показав, що налаштування Marvel’s Spider-Man 2 на PlayStation 5 Pro відповідає “високим” і “дуже високим” на PC.
Світлі тіні мають кращий вигляд на консолі, особливо на відстані, а деякі елементи вирізняються вищою чіткістю. Це пов’язано з роботою технології масштабування PSSR (доступна тільки на PlayStation 5 Pro), яка загалом забезпечує менший приріст продуктивності, ніж Nvidia DLSS на PC.
Автор відео відзначив і два суттєвих мінуси у Marvel’s Spider-Man 2 на PC:
– Випадкові збої та вильоти, які відбуваються без конкретної причини.
– Гра не підтримує нову технологію Multi Frame Generation (генерує до трьох додаткових кадрів за кожен звичайний кадр), яка доступна користувачам відеокарт GeForce RTX 50-ї серії від Nvidia, хоча DLSS 4 підтримується.
Ймовірно, деякі проблеми Marvel’s Spider-Man 2 на PC будуть усунуті найближчими патчами, але поки комфортно проходити супергеройський екшен можливо тільки на потужних комп’ютерах