Кров для імператора і Черепи для золотого трона! Сьогодні розкладаємо на молекули Warhammer 40,000: Darktide духовного наслідника славнозвісної Warhammer: Vermintide від розробника Fatshark. Багато хто казав, що нова гра серії не вийшла, нудна, вимоглива до заліза і взагалі не тойво, однак команда котиків поринула в темне майбутнє і провела свое незалежне дослідження. Тож запасайтесь рекафом читайте молитви, бо кров для Імператора, а черепи для золотого трону!
еймплей.
Геймплейно гра являє собою кооперативний екшен – шутер від першої особи для груп з 4 гравців. Аналогічно до попередньої гри студії, нам протистоять згенеровані ШІ хвилі ворогів, відповідно до обраної складності, а ряд місій, що випадає нам досить рандомно, створює приємні декорації для цього щастя.

Для ефективного геноциду ворогів ми можемо обирати один з 4 класів – Ветеран (такий собі стрілець), Послушник (клас підтримки), Огрин (такий собі важкий і смертоносний танк) і Псайкер (чистий дамаг ділер). Ну з доступними класами розібрались, але чи є можливіть ці класи профілювати в щось… незвичне? Потираємо лапки – така можливість є, бо кожен клас має своє унікальне дерево навичок, за допомогою якого ви можете зібрати свій власний білд улюбленого персонажа, який може кардинально відрізнятись від ролі архетипа. Наприклад Огрін може бути досить незамінним дамаг ділером в ближньому бою, або ж профі дистанційного бою, а Ветеран – стати ефективним рубакою голів єретиків лопатою (щасливі звуки з протигаза) (знайти щасливого піхотинця кріга або мем про щасливих крігівців з лопатами).

Зброя. Зброя тут прив’язана до класів, але її достатньо як мінімум для того, щоб покрити ваші найстражденніші потреби) шуткуємо. Мало того, що зброї тут достатньо, і на кожен клас є як зброя ближнього бою так і дальнього, вона вся досить різноманітна і це реально відчувається по геймплею.

Броня. Броня в грі – це виключно косметика. Так, її багато, вона різноманітна і може задовольнити майже будь-які побажання по кастомізації ваших персонажів. Але це виключно косметика (і на зброю вона також є). Реальний показник броні (аналог броні) додається через дерево навичок.
Ігровий процес. Після проходження вступу, ми потрапляємо на зореліт Інквізитора, з якого здійснюються всі стабілізаційні операції по блокуванню і знищенню паростків Хаоса. Кожна місія має свою ціль, мінімальний рівень складності і середній час виконання (здебільшого від 15 до 30 хвилин). Відповідно на кожну місію збирається команда з 4 оперативників-гравців. З приємного – якщо онлайн невисокий, гравці можуть замінятись ботами або ж вас взагалі можуть додати до іншої команди вже в процесі виконання місії. Та і в цілому не тільки рандомні команди приймають участь в геноциді хаосу – ви можете запросити своїх друзів прийняти участь в цій розвазі і виконувати місії в складі сталого підрозділу. Ну або ж зробити такий підрозділ в процесі рандомних мандрів.
Після виконання кожної місії ви отримуєте досвід, грошову винагороду і, в разі виконання завдання – елемент екіпірування. Досвід і грошова винагорода напряму залежать від рівня складності, на якому ви граєте. Крім того, при підвищенні рівня ви отримуєте очки навичок на для дерева розвитку і розблоковуєте нову зброю, слоти під артефакти й самі артефакти.
Місії розвідки. З певного рівня вам стануть доступні місії розвідки, що оновлюються раз на тиждень. За валюту, що ви отримуєте за виконання даних місій, ви можете придбати високоякісну зброю, що суттєво збільшить вашу ефективність і дозволить набагато легше знищувати бридких хаоситів.
Валюта. У грі присутні кілька типів валюти, більшість з яких – можна заробити виключно ігровим способом і один тип, який ви можете придбати тільки за доонати. Золото (Ордо Докети), Пласталь та Діамантин ви можете отримати в процесі виконання оперативних виходів на завдання. За Докети ви можете придбати та покращити зброю та косметичні прикраси у вигляді броні і скінів на зброю. Пласталь та Діамантин потрібні для покращення зброї у Механікусів.
Про валюту з місій розвідки ми говорили трошки раніше, а ще додатково є валюта за яку ви можете купляти косметичні предмети, які розраховані на придбання за реальні гроші.
Сказати, що у грі обов’язково потрібно донатити – ні. Ні в якому разі. Це виключно опціональні речі, які жодним чином не вплювають на геймплей.
Історія
Все починається з того, що ми обираємо свого протагоніста-оперативника. Виходячи з його передісторії в процесі гри він буде специфічно спілкуватись зі своїми побратимами і посестрами-оперативниками. Ну наприклад послушник може періодично кричати Кров для імператора і Черепи для золотого трона! (вставити мем).

В цілому діалоги в процесі виконання місій вельми цікаві і цілком дають розуміння, чому саме нашого героя запроторили за грати, а починаємо ми гру саме з так би мовити побігу з в’язниці під час атаки сил хаосу на зореліт-в’язницю святої інквізиції.
після того, як ми врятували не останню людину з команди інквізитора, нас беруть спочатку як гарматне м’ясо в боротьбі проти сил Хаосу, але згодом ми стаємо все більш і більш довіреною особою в команді і в решті решт займаємо місце ефективного оперативника в боротьбі з хаосом.
Графіка і звук
Ну тут можна тільки поаплодувати. Візуал і звуковий супровід вище всіляких компламентів. Хоча тут не без нюансів – гра достатньо вимоглива, тож будьте до цього готові. Локації світу-вулика, демонічні створіння і просто ріки крові в темних і не тільки локаціях – це все стовідсотково передає той самий шарм всесвіту відвічної війни, який полюбляють істинні фани франшизи.
Враження
Котики вельми високо оцінили гру, отримали купу фану при знищенні породжень хаосу. Що ж тут ще сказати… беремо свою лопатку і Кров для імператора! Черепи для Золотого трону!
Міцно обіймаємо наших патрончиків.
Ви завжди можете підтримати нас грошенятами, А лайк і підписка на наш ютуб завжди безкоштовні.
З вами була ваша команда Котиків, підписуйтесь на канал,
грайте тільки в якісні ігри, донатьте на ЗСУ, і слава Україні!