Коти й собаки знову разом. Але цього разу – не у дворовій бійці, а у справжній королівській війні! У Cat Quest 2 вас чекають пригоди, магія, відсилка на відсилці й море пухнастого гумору.
Тут кіт і пес не просто друзі – вони союзники, що повинні врятувати два королівства від самозванців.

Геймплей.
Як повідомила агентурна мережа котиків, гра представляє собою екшен RPG в ізометричному мальованому відкритому світі, де антропоморфні коти досить бадьоро конфліктують з антропоморфними псами.
Наші головні персонажі – кіт і пес з абсолютно рівними можливостями – тобто хочуть – сокирою машуть, не хочуть – всілякою магією в противника кидаються. Через те, що у нас 2 персонажа, то є і 2 режими гри – одиночний і кооперативний. В одиночному режимі за 2 персонажа грає ШІ, а перемкнутись між котом і псом можна в будь-який момент. Більш того, якщо вашого персонажа відправлять на відпочинок якісь підступні вороги, то ви автоматично берете під управління іншого персонажа з пари. В кооперативному режимі ви обираєте за кого грати – за кота, або за пса. Відповідно ваш партнер по грі, також. Тож тут або домовлятись, або хто перший встиг – той і пухнастий молодець.

Бойова система у грі достатньо проста. Кожен противник має певні патерни атаки і маневрування. Більш того, область атаки не тільки підсвічується червоним, але й поступово заповнюється кольором, коли противник атакуватиме, або магічній атаці передуватиме звук чи специфічна анімація. В цілому достатньо просто. А у нас в арсеналі є найголовніший козир з часів славетних Dark Souls…. перекат!!! і це дійсно рятує вас від великої купи неприємностей.

Противники розрізняються за рівнем, але сказати, що у одного і того ж противника, але вищого рівня з’являються якісь нові атаки, ми не можемо. Але зі збільшенням рівня різноманітність противників і схем їх атак однозначно збільшується. Тож вмикати голову і шукати, як саме ефективніше вколошкати того чи іншого шкідника – то наше все. Бо одні постійно вмикають захисні щити, інші – кидаються направо і наліво магією, треті – мають захист від блискавки. Коротше багато цікавої дичини назбиралось в двох королівствах.
І не забуваємо про рівні противників. Бо мапа відкрита – йди куди бажаєш. І тут є нюанс. Куди забажаєш – то туди, де ми можемо щось протиставити місцевій фауні. Але це приходить з досвідом. І зброєю.
Броня і зброя
Ну тут нас очікує певне різномаїття. І броні і зброї у грі достатньо багато на різний смак, але є одне але. Це все щастя спочатку потрібно знайти. Бо тут просто немає крамниці, де можна купити все. Або продати. Дійсно, навіщо котам або собакам крамниці… Імперії, королівства…. яка в біса економіка… ну її псу під хвіст. Так от. Але ковалі, причому легендарні, є в обох державах. У Фелінгарді це Кіт Кет, а в Імперії Люпус це Хотто Догго. До того ще Кіт Кет працює виключно над покращенням броні, а Хотто Догго – над покращенням зброї. І вони не зроблять вам жодного нового комплекту. Просто з цим потрібно змиритись. Щоправда все ж є кілька вийнятків по квестах, але це вийнятки, що підтверджують правило. На замовлення ви нічого не отримаєте.

Щодо покращення нашого бойового потенціалу. Ми можемо покращувати його як у ковалів, як ми писали вище, так і якщо будемо знаходити такі ж самі обладунки, або зброю. Доречі і зброя, і обладунки мають рівень. За кожен рівень покращуються основні характеристики предмета. Кожні 10 рівнів крок покращення характеристик зростає. Наприклад з 1 по 10 рівень у меча атака покращується на +1 за рівень, а з 11 по 20 – на +2, і так далі. Той самий принцип і з обладунками. Через те, що спорядження знаходиться вельми хаотично, то втілити притомний і зручний білд персонажа – то та ще проблема, При тому, що саме цікаві комплекти починають траплятись ближче до мідгейму, а то і ендгейму. Але що зробиш – працюємо з чим є.

Магія.
І зараз ми говоритимемо про справжню магію, а не про те шарлатанство, яким ви стріляєте з магічних палиць. Магічні здібності – це здібності, які ми пробуджуємо в наших персонажах біля специфічних обелісків. Також це збільшує кількість нашої мани, що ми можемо використати за один раз. Звісно заклинання є вельми різні, але ми не можемо похвалитись саме великим їх різномаїттям. Але заклинання також можна покращити у вежі чарівників. Причому чогось котячих в першу чергу. Але то вам обійдеться в дзвінку монету, бо нічого в нашому житті не дається безкоштовно, особливо можливість зробити вжжжух… і все.
Розвиток персонажа
Незважаючи на те, що у грі реалізована рівнева система розвитку персонажів, ви не отримуєте жодних очок розвитку. У вас просто лінійно збільшуються характеристики атаки і здоров’я. Тож тут спорядження грає набагато більш значущу роль, ніж ваші рівневі звитяги. Однак якщо ви все ж таки вирішили стати на цю слизьку доріжку, то знайте, досвід ви отримуєте за виконання квестів. А з мобів випадають синенькі такі сфери, які вам потрібно самостійно підбирати. Ну і по мапі такі сфери також порозкидані, тож є чим зайнятись.

Історія
Ну ми наче вже розібрались з тим, що ми можемо робити у грі… навіть по воді ходити можемо… а от з вином не вийшло… а шкода. Так от, чого це ми взагалі почали співпрацю кота з псом, і взагалі ці масштабні геноцидні схильності щодо місцевої фауни аж двох держав. Все достатньо просто. Наші персонажі є правителями цих самих держав, місце яких наразі зайняли тирани і самозванці. В усякому разі з такою передісторією ми починаємо нашу вельми цікаву пригоду, сповнену відсилками до багатьох відомих франшиз (наприклад до невмирущого агента 007) та іншими цікавими подіями. На додачу до цього – ми маємо повернути собі королівські сили, що течуть в нашій крові. Звісно мова про магію, але про що саме мова, агентура мовчить, тож вам доведеться розбиратись самотужки. Слід зазначити, що сюжет не затягнутий і доволі компактний, але велика область для досліджень і купа побічних завдань надає можливість з одного боку продовжити геймплей, а з іншого насолодитись файним гумором розробників, які не полінувались переробити навіть ряд історичних… скажімо так, подій. І все це має вигляд легкого гумору в пухнастих тонах.

Графіка і звук
Графічно гра виконана в мультяшному стилі, але з урахуванням кількості алюзій і відсилок, даний стиль більш ніж доречний, бо підкреслює легкість і невимушеність подачі історії. Звуковий супровід періодично переходить на легкий епік, але знов таки це не напружує, а навпаки задає правильний настрій у грі.

Враження
Котикам гра сподобалась. Ще більше сподобалось, що її достатньо часто роздають безкоштовно, та і взагалі коштує вона вельми помірних грошей. До того ж є українізітор, що просто додає ще більше позитиву. Але наші агенти вирішили судити чесно і поставили грі 4 Кіт Кети з 5, щоб обов’язково залишилось трохи місця для Хотто Догго. Гра добре підійде для більшості гравців без особливих вікових обмежень, а можливість кооперативної гри – це додатковий бонус+.
Огляд – Бармакіт.
Голос – Бармакиця.
Монтаж – Barkasi.
Обкладинка – ikornikor.
Підтримати нас матеріально можна тут:https://www.patreon.com/kotygamesua
Українізатор Cat Quest 2 від InsanitY тут:https://kuli.com.ua/cat-quest-2#about-game