Medieval Dynasty – Тут кексом не гріються, а рятують життя – Огляд на симулятор середньовіччя

Вдягаємо шосси, камізу і беремо до рук сокиру, бо рубати дерев нам, як навіженим бобрам – йдемо в середньовіччя. Medieval Dynasty занурить нас в атмосферу середньовічного побуту і проблем звичайної людини. Не чекайте тут шаблонної історії героя, який вогнем і мечем, ну або іншими інструментами прибирання ворогів дістається панівного становища. Та й на кекс не чекайте, бо тут він лише для продовження династії

Геймплей.

Геймплейних моментів тут вагон і ще такий відчутний візок, тож з загального маємо відзначити, що гра від першої особи, бойова система базова – бо окрім бандитів вам загрожують лише дикі тварини, відповідно і обладунків у вас не передбачено. Однак є багато інших цікавих речей про які зараз поговоримо.

Виживання.

Виживання тут покладено в основу гри, бо ваша задача не лише вижити самому, а й побудувати міцну династію, яка переживе вашого персонажа. Але почнемо спочатку з приземленого – з їжі й питва. Вашому персонажу, та і всім персонажам, з якими ви будете взаємодіяти, потрібно їсти й пити. Причому неприготовані інгрідієнти за їжу не рахуються, тож доведеться ще заморочуватись з кухарством. Також персонажам потрібно також пити, а це значить, що вода теж буде обов’язковим інгредієнтом вашої дієти. Звісно є комбінації по типу супів, які вгамують і голод і спрагу, але то вже вам вирішувати на якій дієті сидіти. Не слід забувати і факт того, що можна отруїтись, як деякими грибами (не їжте мухомори, і жовтий сніг не їжте), так і несвіжою їжею  – тут як і в реальності доволі легко отримати неприємні наслідки для вашого здоров’я.

Температура.

У грі є зміна сезонів, яка впливає не тільки на візуальний стан навколишнього середовища і механіки пов’язані з фермерством, а й на температуру. Дійсно, наш персонаж має достатньо широку температуру комфорту, але для того, щоб зігрітись потрібен одяг, вогнище і інші відомі в середньовіччі методи. ((невже Кекс?!) (Ні. Той метод, про який ви подумали, для зігрівання у грі не був реалізований) Ми серйозно, в грі кекс використовується лиш для продовження роду, а саме продовження роду – ключова механіка гри.

Будівництво.

Будівництво у грі досить шаблонне. Тобто у вас не вийде собі з блоків вибудовувати королівський палац, але розбудувати середньовічне селище-місто буде вам до снаги. Тип будівель і їх рівень залежить від вашого технологічного рівня, який ви отримуєте коли будуєте, виготовляєте, працюєте. Ну тобто по факту набираєтесь досвіду. В цілому досить реалістично. Додатково зазначимо, що в деяких будівлях ви можете обирати матеріал з якого будуть побудовані стіни і стеля, а також потім додатково утеплити їх.

Крафт.

От тут все з одного боку простіше, а з іншого складніше, ніж у будівництві. Є рецепти, що відкриваються щойно ви досягнете відповідного технологічного рівня, а є ті, що ви можете відкрити заплативши гроші. Крім ціього ваші крафтові спроможності залежать від того, якого рівня будівлі для крафту у вас є в наявності. Найчастіше, чим більш високорівневі будівлі у вас в наявності, тим ширший асортимент того, що ви можете зробити.

Економіка.

З одного боку економіка у грі досить проста, тобто ми не виявили особливого впливу збільшення кількості товару на його ціну. Але якість товару впливає на ціну, стан товару впливає на ціну. Ну і звісно, продаєте ви явно дешевше, ніж купуєте, особливо на ранніх етапах гри.

Ще одна складова економіки у грі – це податки. Чим більше ваше поселення і чим більше в ньому людей, тим більші ваші щорічні податки, які ви маєте сплатити. Подекуди дуже неприєма штука, тож перед тим як організовувати поселення ми радимо вам трохи запастись коштами.

Дипломатія і репутація.

Коли ми вже дійшли до грошей, то нам доведеться взаємодіяти з торговцями і тому варто згадати про дипломатію і репутацію. Перше сильно впливає на те, як ви можете домовитись з людьми, в тому числі з вашою майбутньою дружиною,  а друге – на те чи захочуть до вас взагалі в поселення прибувати нові люди. Більш того, якщо у вас показник репутації опуститься нижче певної відмітки – вас взагалі виженуть з долини.


Продовження династії

Доречі щодо одруження і продовження вашої династії. З моменту коли у вас народиться дитина, є 18 років поки ви не почнете нею управляти як своїм першим протагоністом, і відповідно це дає змогу ще більше розширити ваші землі і укріпити династію. Повірте, це буде зробити досить не просто, бо коли ти відповідаєш за виживання одного себе – це не обтяжує, а от коли від тебе залежать десятки життів – це вже певна відповідальність і напруження.

Історія

А от історія, на відміну від геймплею у грі достатньо проста. На наше рідне село напала армія противника, село спалили, батьків вбили і тільки їх самопожертва дала нам змогу втекти до селища, де проживає наш рідний дядько. От і початок нашої вже пригоди. Квестова лінійка поділяється на 2 основних арки – персонажа і розвитку поселення, а також маємо достатньо багато побічних квестів від сусідів, за які отримуємо репутацію і пізнаємо різні аспекти гри.

Графіка і звук

Можемо лишень сказати, що з огляду на місце, яке гра займає на вашому жорсткому диску – обидва аспекти перевершують всі очікування. Звуки кожного сезону відрізняються, дощі, тумани, ночі, дні – все реалізовано з душею – так, що хочеться вірити в картинку.

Враження

У команди котиків в результаті враження на подив різні. Котики, яким подобаються більш активний геймплей сказали, що гра трохи нудна. Інші котики, які більше за медитативні ігри, в яких можна пропасти на години – були в захваті від цього проекту. Але вирішувати вам – чи ви готові закинути собі на плечі тягар середьовічного селища і привести його до процвітання, чи це не для вас. В будь якому разі гра точно заслуговує на увагу через рівень виконання і українську локалізацію (хоча і не бездоганну).
Міцно обіймаємо наших патрончиків.
Ви завжди можете підтримати нас грошенятами, А лайк і підписка завжди безкоштовні.
З вами була ваша команда Котиків, підписуйтесь на канал,
грайте тільки в якісні ігри, донатьте на ЗСУ, і слава Україні!

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *