Вчора відбувся реліз Battlefield 6!
Амбіційний мережевий шутер від Electronic Arts, над яким працювало п’ять студій, і який отримав найбільший бюджет в історії франшизи, вже доступний на PC, PlayStation 5 та Xbox Series.
Минув рівно годину з моменту релізу гри, і вже можна стверджувати, що вона має приголомшливий успіх. EA висловлювали впевненість, що сервери Battlefield 6 витримають величезний стартовий наплив гравців, проте або розробники були налаштовані менш оптимістично, або проблеми все ж таки будуть, оскільки лише в Steam піковий онлайн вже перевищив 730 тис. осіб і щохвилини зростає. Гравці скаржаться, що не можуть зайти у Battlefield 6, а черга на сервери перевищила 400 тис. осіб.
Ну що ж, можна стверджувати два моменти:
1. Старт Battlefield 6 виявився надзвичайно успішним і побив рекорд серії.
2. Call of Duty цього року буде практично неможливо утримати конкуренцію.
А почались вихідні…
Оскільки Battlefield 6 — це перш за все сервісна гра, про її глобальний успіх можна судити тільки в тому випадку, якщо шутер зможе утримувати увагу гравців у довгостроковій перспективі.