В умовах, коли багато хто зазнав невдачі на полі extraction-шутерів, а такі титани, як Hunt Showdown постійно домінують, виникає закономірне питання: чому Bungie вирішила ризикнути зі своїм шутером Marathon? Геймдиректор гри Джо Зіглер розкрив бачення команди щодо створення унікального досвіду в цьому непростому жанрі.
Для Bungie extraction-шутери символізують цю рідкісну в іграх ситуацію, коли у вас є безліч різних варіантів дій, і всі вони дивним чином стають значущими. Під час гри ви переживаєте справді драматичні історії про виживання. Кожне ваше рішення стає або причиною жалю, або моментом захоплення.
Ця ідея про те, що за рогом може бути або несподіване світло, або темна прірва, в якій вас знищать. Цей авантюрний аспект спроби вижити в небезпечному середовищі є надзвичайно захопливим та унікальним, і Зіглер думає, саме тому extraction-шутер став для студії ідеальною грою.
“Тому що студія любить створювати ці шалені FPS-враження, які мають піднесені та емоційно захопливі моменти – ми хотіли вивести це на новий рівень з чимось на кшталт Marathon.”
Команда пояснила, що в Marathon вони прагнуть створити соціальний extraction-шутер, який буде більш приємним, доступним та цікавим.
Marathon планується до виходу 23 вересня 2025 року на PlayStation 5, Xbox Series X|S та ПК.