Beyond Good and Evil ремастер – Як ми шукали недоліки й закохалися у гру

Є такий прикол у гравців старше певної кількості років років казати, що раніше ігри були класними, з душею, й взагалі ого-го класними, не те що сучасні новинки. В яких сінематік трейлери по факту націкавіше. Можливо молоді котики й пірнули бу світ старих ігор з душею, якби… не оця кров з очей через прекрасну душевну графіку

1) / Сучасні ігри повна фігня. Не те що старенькі ігри з душею й класним сюжетом.
Може оцим “шедеврам з пробігом” хтось і дав би шанс, якби… не кров з очей через прекрасну душевну графіку. А, ну й часто сучасні ПК й консолі просто не можуть запустити застарілі ігри.

2) Не знаю, що ви думали, ми скажемо? Графіка стала кращою, управління таке собі але згодиться. Гра норм. Огляду кінець, а хто дивився, скидайте 20 грн на збір, і молодець.

Та ні. Давайте теревеніти. Бо є про що.

Знаєте ж, як кажуть гравці зі стажем, що сучасні ігри повна фігня, а от раніше це були історії з душею.  Воно то так, але
по-перше, як можна грати без крові з очей в щось… отаке (Цив 2, Аліса)
по-друге, де сучасному гравцю взяти комп, на якому ці всі скарби взагалі запустяться? Ну не винаходити ж машину часу заради старого компа або консолі.

Так і ми, вірили що Бейонд класна гра, й навіт купили вже гру на GOG за аж 28 грн. Аж раптом Юбісофт взяли й ощасливили нас ювілейним перевиданням гри, про яке вони самі проговорились півроку тому. Тут вже не було куди відкладати. А ще один з котиків глядачів задонатив непристойну суму на наш збір для ЗСУ й порадив пройти саме цю гру. Отак і змінилось наше життя на цілий тиждень.

Фоторежим, що вам і не снився.
Наша героїня фоторепортер. Й так вже співпало, що просуватимуть сюжет саме зроблені нами фотографії. Вони наближатимуть нас до розв’язання головної загадки й проблеми планети. А ще ми допомагаємо зробити фотоперепис місцевої фауни. За кожний зафіксований біологічний вид ми отримуємо 2 типи валюти, а вкінці, якщо зберемо все, щось ще ). Тому нам цікаво навести об’єктив фотоапарата на місцевих мешканців, все, що  повзає, стрибає, літає та плаває. Правда не завжди згадуєш про це під час бійки. Але хто зна, може ця незвичка кракозябра більше й не зустрінеться. Тому будьте уважні.

Зброя. Бої
Ми не маємо 100500 видів зброї на вибір. Але все реалізовано логічно й можна сказаи елегантно.
Джейд б’ється палицею Дай джо. Маємо звичайну атаку, супер-атаку, якою є шанс оглушити ворога або змусити його кинути щит. Ще Джейд вміє відстрибувати, уникаючи стусанів, й навпаки давати копняка, відправляючи засліпленого й розгубленого ворга політати в повітря. З такого польоту до нас ворог повертається, розібраний буквально на гвинтики.


Компанію в небезпечних пригодах нам подекуди складають 2 напарника. хоч вони й кремезні, й набагато сильніші від Джейд, але від них ми можемо очікувати хіба що на допомогу в оглушенні ворогів, та й то не всіх. Й тим паче не очікуйте, що хтось із цих красунчиків вкладе хоч парочку недругів. Добре, що хоч не падають самі, хоч їсти іноді таки просять )))

О, а ще напарники добре натискають кнопки у труднодоступних місцях, а Подвійний Ейдж ще вміє проходити через блакитні лазери, не відкидаючи копита.

Джейд теж може тиснути на кнопки на відстані. Це вона робить за допомогою рукавички, що стріляє дисками. Приціл у рукавички з фотоапаратом один на двох. Ось такі вони незвичні, іншопланетні технології.




Мапа. Інтерактив. Міні ігри.
Гра дає нам чіткі вказівки, що треба зробити. Але не завжди очевидно, ЯК САМЕ цього можна досягти. Тому трапляється й таке, що маємо пилососити локацію в пошуках об’єкта, з яким можна провзаємодіяти або по другому колу лізти у всі шпарини, де ми наче вже й були. Часто ми маємо набір міні пазликів. Але всі нові типи взамодії швидко запам’ятовуються. Ну й тактику пилососа нам ніхто не заборонить 😉 Тим паче, що поки вирішуєш одну проблему, вже забуваєш, навіщо то було треба. Наприклад, погралися з запобіжниками, електрикою й нарешті запустили ліфт, але для чого? Біжимо далі, там розберемось ))
Фактично мапа складається з величезної кількості мікро локацій, які підвантажуються, коли стають потрібними. І на самій мапі ви не сильно й зорієнтуєтесь, бо прямі шляхи у грі можна перерахувати на пальцях однієї руки. Все інше – заплутані лабіринти на кількох поверхах.

Спочатку crkflf’nmься враження, що гра коридорна. Аж нічогісінько подібного. Ми маємо загальну мету, але в проміжках можемо займатись чим завгодно. Деякі зони планети обмежені для доступу, допоки ми не досягнемо певного прогресу.

Окрема родзинка БГАЕ – міні ігри всередині великої гри.
Ми вже й не згадаємо, коли востаннє так балділи від гонок, гри в наперстки або місцевого аерохоккею. Доречі, ті, хто не полінується закрити весь контент, здобудуть унікальну міні гру в нагороду.

Історія

Спойлерів не буде. А хто вже грав, ви й так самі все знаєте.
ось із чого все починається. На планеті Хіліc далеко не найкращі часи. Іншоапланетяни ДумЗ причепилися як реп’ях до штанини, трощать планету й крадуть мешканців. Військова організація Альфа Секція наче й бореться з ними, але успіхи має сумнівні. А ми граємо за місцеву фоторепортерку Джейд, яку попросила про допомогу місцеві повстанці. І це бУде цікаво. Клянемося вусами.


Графіка і звук

Ой. тут все просто. Нема відчуття, що гру дістали з нафталіна. Графіка не примітивна, не застаріла, а саме тематична.
А на саундтрек з гри, радимо окремо звернути увагу, навіть якщо не будете грати. Окремо в серденьку музика про пропаганду з Акуда бару )))

Настрій гри
Видно, що працювали над світом із задоволенням. багато уваги приділено деталям. Дітки з сиротинця одягнені не в наймодніші наряди, в Акуда барі втомлений пиячок приліг відпочити на барній стійці, а ігроман готовий й на великі ставки, аби мати з ким позмагатись. Доречі ніхто не втримає вас від можливості спустити чесно зароблені грошики на азартні ігри. Ще окремі вітання механіку, що продав двигун майже як новий. Дяка, що він нас взагалі дотягнув, куди було треба.
На планеті змінюються день і ніч. Більше того, наші дії, відображаються на вигляді міста, на поведінці мешканців, на стані певним будівель, скажімо так. 🙂

Деякі моменти не можна назвати недоліками, але для сучасних ігор вони … дивні:


Сюрпризом стало те, що прогрес на одному акаунті але з різних пристроїв не зберігається автоматично у хмарі. Це треба робити вручну. Якщо забули й залишили ПК вдома, то в дорозі на ноутбуці продвжити не зможете. Лиш розпочати нову гру.

Маємо лиш один слот для ручного збереження. Зберегтися самостійно можна лиш в комп’ютерах, перезаписуючи попередній файл. Так 4 слоти автосейвів допомагають. Але у нас нема вороття назад. якщо захочемо повернутись до подій далеко в минулому гри, врятує лиш нова гра.

Екрани завантаження… вони є, вони відчутні.

Камера міняє ракурс, коли персонаж заходить в якийсь закуток. І все, шукаймо напрямок клавішами wasd. Мишка вже не з нами.
Є таке, що ходимо й шукаємо, з чим на екрані провзаємодіяти, щоб не пропустити.

Клавіші управління у грі підписані не латиницею, а кракозябрами. І неможна перензначити власні клавіі управляіння.

Не можна перестрибнути через паркан висотою по коліно. Бо технічно це не паркан, а стіна. Дооообре. Таке ми маємо і в сучасних іграх.

Штучний інтелект солдатів Альфа такий собі. Але коли ми крадемось повз них у режимі стелса, вони, здаєтся чують, як пукає комашка в іншому кутку кімнати.

Укр локалізації нема, тож граємо англійською (ну не мовою ж пушкіна, заради котячих вусів) (*закочуємо очі*)

Плюси:
катсценки
Характери – всі такі милі й різні

Хоч, камера й рухається без нашого дозволу, але часто робить це з турботою про гравця, показуючи те, на що треба звернути увагу просто зараз.

Продумані світ та історія. 

Насиченість діями. Скільки разів ми думали, що ось вже зовсім трошки грати залишилось, аж ні. До кінця було ще як до Києва рачки. Тобто як до Луни на Белузі з майже новим мотором.

Веселі гонки

Всі ці недоліки не впливають на загальне добре враження й насолоду від сюжету.
І ба більше підігрівають надію на те, що Бейонд 2 таки колись вийде 🙂


Враження

Ми очікували, що гра вийде покращеною, але відчуватиметься старенькою, як наприклад улюблені Варкрафт Фрозен Трон або Амерікен МкГі еліс. Були готові, що гра вивозитиме за рахунок емоційної прив’язаності, а новим гравцям буде важко сприймати все з теплотою. А от нічого подібного.
В перше проходження новий гравець отримає цікаву сюжетну гру, що займе вас на тиждень. А може й більше, враховуючи відключення електрики. Подекуди буде важко. Якісь міні-рівні пройдеться проходити не один десяток разів, а щось і погуглити. А найприємніше те, що гра емоційно залучає, викликає відчуття азарту.
впевнено ставимо 4,5 котика з 5. До 5 гра не дотягнула об’єктивні технічні обмеження.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *